top of page
byBOOW:
Be Open Original Worthy

Lian Baars

De kracht van het waarom...

Naast fotografie denk ik graag mee op het gebied van contentmarketing. Contentmarketing kan niet zonder goede visuals. Maar welk verhaal heb je te vertellen, aan wie en hoe ga je dit vertellen? Zonder een contentstrategie en een contentplanning kom je niet tot de juiste beelden en resultaten. 

De kern ligt in het vinden van het waarom. Waarom doe je wat je doet? Waarom dit merk? Waarom deze dienst?

Deze reden, deze emotie maakt ieder, elk product of dienst, uniek en vormt daarmee de basis van je verhaal

 

Ik help je graag hierin en samen maken we jouw merkverhaal authentiek (Be), zonder poes pas (Open), inspirerend en op een creatieve manier verteld (Original). Daarbij geloof ik in merken die hun steentje bijdragen aan een betere wereld, wat is jouw bijdrage, doel?  (Worthy) 

Neem gerust contact op om hier vrijblijvend over verder te praten!

bottom of page